Smlouvy o podpoře a údržbě software jsou klíčem k dlouhodobé funkčnosti IT řešení a vzájemné spokojenosti obou stran – jak dodavatele, tak objednatele.
Seminář na téma servisních smluv povede Pavel Čech, advokát s rozsáhlými zkušenostmi v oblasti IT smluv, který ve spolupráci s epravo.cz ↗ nabídne pohled jak z perspektivy dodavatele, tak i objednatele.
Během semináře si projdeme klíčové body servisní smlouvy, vysvětlíme rozdíl mezi zákonnou odpovědností za vady a povinnostmi vyplývajícími ze smlouvy o podpoře a údržbě. Zaměříme se na časté otázky a problémy, které mohou nastat při vyjednávání těchto smluv, a nabídneme vám praktické rady, jak je řešit. Diskutovat budeme také o SLA (úrovni poskytovaných služeb) a následcích, pokud SLA není dodrženo. V závěru semináře se podíváme na rizika spojená s vendor lock a ukončením podpory v IT zakázkách.
Co se dozvíte?
Kdy a kde?
Harmonogram:
Přihlaste se a získejte cenné informace o tom, jak uzavřít a efektivně spravovat servisní smlouvu.
Registrovat se můžete zde ↗.
Disclaimer: Akce není pořadaná společností SEDLAKOVA LEGAL s.r.o.