Smlouva o úrovni poskytovaných služeb, ve světě IT známá jako SLA, zajišťuje jasná pravidla pro provoz a kvalitu služeb. Vyjasněte očekávání mezi vámi a vašimi partnery nebo zákazníky, aby nedocházelo k nedorozuměním ohledně funkčnosti a dostupnosti.
Cena: od 15 000 Kč + DPH
Potřebuji SLADíky SLA budete mít jistotu ohledně kvality služeb – od časové dostupnosti až po výkonnostní parametry. Přesně definovaná úroveň poskytovaných služeb zajistí, že víte, co očekávat a jak řešit případné problémy.
SLA smlouva stanoví měřitelné parametry služeb, například minimální roční dostupnost nebo reakční časy, a vyjasní odpovědnost obou stran v případě nedodržení dohodnutých podmínek.
Smlouva o úrovni poskytovaných služeb zahrnuje bezpečnostní parametry a jasné podmínky komunikace, aby byly požadavky a incidenty řešeny co nejrychleji a hlavně efektivně.
Petr Hubeňák, Business Support @ Applifting s.r.o.
Sdělte nám, jaký vztah máte s druhou stranou a jaké parametry služby chcete garantovat. Zaměříme se na úroveň služeb, provozní dobu a nastavení odpovědnosti za případné problémy.
Na základě vašich požadavků připravíme smlouvu o úrovni poskytovaných služeb, která vám bude přesně vyhovovat. Smlouva bude reflektovat všechny důležité aspekty, včetně provozních a bezpečnostních parametrů.
Pomůžeme vám vyjednat jasné a férové podmínky s druhou stranou. Zajistíme, aby všechny důležité body, jako je řešení incidentů a způsob komunikace, byly ošetřeny v souladu s vašimi potřebami.
Obdržíte přehledně sepsanou SLA, která vás ochrání ve všech klíčových oblastech. Poskytneme vám také rady a tipy, jak smlouvu používat a udržet služby na požadované úrovni.