Smlouva o úrovni poskytovaných služeb, ve světě IT známá jako SLA, zajišťuje jasná pravidla pro provoz a kvalitu služeb. Vyjasněte očekávání mezi vámi a vašimi partnery nebo zákazníky, aby nedocházelo k nedorozuměním ohledně funkčnosti a dostupnosti.
Cena: od 15 000 Kč + DPH
Potřebuji SLADíky SLA budete mít jistotu ohledně kvality služeb – od časové dostupnosti až po výkonnostní parametry. Přesně definovaná úroveň poskytovaných služeb zajistí, že víte, co očekávat a jak řešit případné problémy.
SLA smlouva stanoví měřitelné parametry služeb, například minimální roční dostupnost nebo reakční časy, a vyjasní odpovědnost obou stran v případě nedodržení dohodnutých podmínek.
Smlouva o úrovni poskytovaných služeb zahrnuje bezpečnostní parametry a jasné podmínky komunikace, aby byly požadavky a incidenty řešeny co nejrychleji a hlavně efektivně.
Petr Hubeňák, Business Support @ Applifting s.r.o.
The entrepreneur's online e-shop is not working. And even if the entrepreneur and the website operator are looking at the error message from the same screen, the expectations of both of them are fundamentally different. While the entrepreneur demands an immediate solution and resolution of the outage, the website operator says it is a permissible downtime that can last up to three days. Which party is in the right? Does the website downtime violate the rights of the entrepreneur? Or is the website operator entitled to carry it out?
If only the parties would enter into an SLA that would give them an unambiguous answer...
Price for the preparation of the contract: from 15 000 CZK + VAT
The content of the contract will always be set according to the client's requirements, the type of cooperation between the parties and the level of trust between them. At the client's request, the SLA can also be prepared as part of a service or other contract, which will additionally modify: